Το DIDAKTIKA Κε.Δι.Βι.Μ, πιστοποιημένος εκπαιδευτικός οργανισμός από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με κωδικό πιστοποίησης 6360 εντάσσεται στην σχετική νομοθεσία περί εκπαίδευσης προσωπικού.
Στα μαθήματα θα αναπτυχθούν οι βασικές αρχές της C++, εστιάζοντας στις κλάσεις και στο χειρισμό εξαιρέσεων που χρησιμοποιούν οι βασικές βιβλιοθήκες του Arduino.
Το Arduino είναι ένας single-board μικροελεκτής, δηλαδή μια απλή μητρική πλακέτα ανοικτού κώδικα, με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους, και η οποία μπορεί να προγραμματιστεί με τη γλώσσα Wiring (ουσιαστικά πρόκειται για τη γλώσσα προγραμματισμού C++ και ένα σύνολο από βιβλιοθήκες, υλοποιημένες επίσης στην C++ ). Το Arduino μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ανεξάρτητων διαδραστικών αντικειμένων αλλά και να συνδεθεί με υπολογιστή μέσω προγραμμάτων σε Processing, Max/MSP, Pure Data, SuperCollider. Οι περισσότερες εκδόσεις του Arduino μπορούν να αγοραστούν προ-συναρμολογημένες· το διάγραμμα και πληροφορίες για το υλικό είναι ελεύθερα διαθέσιμα για αυτούς που θέλουν να συναρμολογήσουν το Arduino μόνοι τους. Το πρόγραμμα Arduino έλαβε τιμητική μνεία στην κατηγορία Digital Communities στο Prix Ars Electronica το 2006. Τί πετυχαίνουμε με το Arduino; Με το Arduino καλλιτέχνες, σχεδιαστές, αρχιτέκτονες, μηχανικούς, χομπίστες,με όσους ασχολούνται εραστιτεχνικά ή επαγγελματικά με τους αυτοματισμούς, μαθητές και φοιτητές μαθαίνουν προγραμματισμό και κατασκευάζουν ολόκληρα έργα για αυτοματισμούς και εφαρμογές ρομποτικής. Πώς λειτουργεί; Η πλακέτα του Arduino αποτελείται από έναν μικρό επεξεργαστή ανοικτού κώδικα στον οποίο μπορεί κανείς να προγραμματίσει ακόμη κι αν είναι αρχάριος.
Πρόγραμμα Κατάρτισης στη γλώσσα προγραμματισμού C++ για χρήση σε Arduino
Hands On Seminar - Ο κάθε μαθητής θα έχει τον δικό τους υπολογιστή για χρήση & συνολικά 1 Arduino Kit
Θα χρησιμοποιηθούν τέσσερα προγράμματα:
Αναλυτικά
1. Βασικά της C++ 1.1. Δομή 1.2. Μεταβλητές και τύποι δεδομένων 1.3. Είσοδος-έξοδος 2. Έλεγχος δομής 2.1. If-else 2.2. While 2.3. Do-while 2.4. For 2.5. Switch 3. Πίνακες 4. Δομές δεδομένων 5. Κλάσεις 5.1. Υπερφόρτωση 5.2. Κληρονομικότητα 5.3. Πολυμορφισμός 6. Χειρισμός εξαιρέσεων 7. Eclipse 7.1. Παραμετροποίηση για το Arduino 7.2. Δημιουργία απλών προγραμμάτων 8. Visual Studio 8.1. Παραμετροποίηση για το Arduino 8.2. Δημιουργία κλάσεων 9. Arduino IDE 9.1. Περιβάλλον 9.2. Δημιουργία προγραμμάτων 9.3. Φόρτωση προγραμμάτων Δεύτερο μέρος σεμιναρίου: Seminar & Demo: Robots & The Arduino Board Μερικά απο τα project που μπορούν να αναπτυχθούν είναι τα παρακάτω: Smart phone Garage Door Opener . Build a Talking Clock . Make an automatic night light which switches on when its dark LED Stoplights Display LCD Intrusion alarm Thermostat
Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις συμμετοχής.
Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν απο μηδενικό επίπεδο και μπορούν να συμμετέχουν όλες οι ηλικίες.
Άδεια Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 1 & Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών. Πιστοποιημένη δομή απο το Υπουργείο Παιδείας με Α/Α 6360.
Για τα σεμινάρια και τα μαθήματα που θα παρακολουθήσετε στο
DIDAKTIKA ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ θα παραλάβετε βεβαίωση κατάρτισης, η οποία έχει αριθμό γνησιότητας & ειδικό μηχανισμό επαλήθευσης. Αυτό ενισχύει την αξία της βεβαίωσης ή του πιστοποιητικού σας μιας και φέρουν το λογότυπο CERTcod και ισχύουν για επαλήθευση της γνησιότητας σε Ελλάδα και εξωτερικό.